استان :
تهران
دسته بندی :

تلفن گويا واپراتور خودکار تيبا سامانه

نرم افزار تلفن گویا و پاسخگوی خودكار «پیام گو» ، به عنوان یك سیستم پاسخگوی 24 ساعته به تماس‌های تلفنی، جهت اتوماسیون بخش‌های مختلف شركت‌ها، سازمان‌ها، مراكز و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم می‌تواند با ارائه سرویس‌های مختلف، بسیاری از نیازهای مشتریان را از طریق تلفن مرتفع نماید و موجب صرفه‌جویی در هزینه، زمان و همچنین رضایتمندی مشتریان گردد. با توجه به اینکه افراد تماس تلفنی را به سایر روشهای ارتباطی ترجیح می دهند ، سامانه تلفن گویای قابل اطمینان و پایدار ، نقش کلیدی در افزایش سطح کیفی ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان دارد. تلفن گویای شرکت تیبا سامانه می تواند از طریق اتصال به نرم افزارهای ارتباط با مشتری (CRM) و با ارائه انواع امکانات تلفنی ، شما را در رسیدن به این اهداف یاری نماید. برخی از کاربردهای تلفن گویا : • اطلاع رسانی گویا • اطلاع رسانی مکتوب (فکس) • اپراتور خودكار (منشی خودكار) • صندوق صوتی • شکایات و پیگیری شکایات (با ارائه کد رهگیری) • پرسش و پاسخ • پیشنهادات و انتقادات • اعلام بدهی • تماس گیر خودکار (شماره گیری تلفن مشتریان و اعلام پیغام) • ارسال و دریافت فکس (Fax Server) • نظرسنجی و مسابقه • اعلام اطلاعات حسابداری و مالی • ارسال پیامک (پیام کوتاه) SMS • ارائه گزارشهای آماری از تماس‌ها • ارسال پست الکترونیکی (e-mail) • مشاوره تلفنی • https://www.tibasamaneh.com/ivr

تلفن تماس :
09363393271
آدرس :